Wednesday, March 30, 2011

4flat=Redha Allah v/s 4flat=Pecah Otak


Alhamdulillah, berkat usaha seluruh adik-beradik Introspeksi Ilmu, diiringi doa dan tawakal, akhirnya Introspeksi Ilmu sulung berjaya dijalankan dengan lancar. Kredit untuk kalian!!


Bertajukkan “4flat=Redha Allah v/s 4flat=Pecah Otak (biarpun ada kritikan ke atas tajuk tersebut, cadangan “v/s” ditukar kepada “dan”, terima kasih kepada pengkritik ke atas kritikan yang membina) dengan penampilan Ustaz Mohd Izhar Ariff Mohd Kashim, dilihat mampu menarik minat ramai mahasiswa untuk meghadirinya.


Sebagai bukti, pada malam kuliah tersebut berlangsung, kerusi di bahagian muslimat tidak mencukupi menyebabkan terdapat sebahagian daripada mahasiswi yang terpaksa berdiri, sehinggakan ada yang terpaksa mendengar kuliah daripada luar bilik seminar. MasyaAllah!! Betapa mahasiswa kini dahagakan majlis-majlis ilmu bagi mengisi ruang hati.


Semoga kuliah-kuliah sebegini rupa yang bakal menyusul pada masa akan datang terus dibanjiri oleh mereka yang benar-benar cintakan ilmu Ilahi. Maha suci Allah Pemilik segala ilmu di alam ini. Subhanallah….


ISIUKM MANTAP!!

~Bersama Melangkah, Menginspirasi Ummah~

0 comments:

Post a Comment